måndag 8 augusti 2011

Första inlägget på den nya bloggen

Efter ett par års gnetande på den gamla bloggportalen med alldeles för mycket strul med inläggen har jag nu bestämt mig för att testa en ny administratör. Eftersom mina "idoler" i handbollsbloggandet Treijner & Söderberg kör via blogger kändes det som ett vettigt val när det skulle väljas ny sajt. 

Inläggen kommer ha samma handling som tidigare men förhoppningsvis ska vi få ännu bättre fart på bloggandet om allt rullar på som jag vill.

Först och främst kommer jag såklart att fokusera på Brännan men som vanligt tycker och tänker jag mycket så det kommer säkert komma en hel del inlägg som inte handlar om Brännan också både vad gäller norra tvåan men även andra delar runt om i Sverige.

Aja nu är det bara att vänta på första inlägget med handbollsinriktning och framförallt ser vi fram emot en riktigt rolig handbollssäsong!

/Tobbe






Inga kommentarer: